Helt slut söndag

Nu var det ett himla bra tag sedan jag skrev men jag har faktiskt haft väldigt fullt upp. Idag är jag helt slut. Det känns som en tom dag inpressad mellan massa andra överfulla dagar. Jag har varit på tå och haft fullt upp konstant i hur lång tid som helst. Idag har jag ingenting. Jag är helt slut!
 
Jag har pluggat som fan och firat påsk hos mina släktingar i Växjö. Johan var också där och två av tre katter. Mor, far, syster och jag bodde hos fars mor och far. Fars två bröder var på besök och den ena hade med sig fru och barn. En gigantisk skara människor att umgås med på en och samma gång. På kvällarna spelade vi mah jong. Vi hann inte ens en rond för att farfar envisades med att vinna så vi inte kunda komma vidare. Vi svslutade spelet när jag och familjen skulle åka hem. Då räknade vi pengar för att se vem som vunnit men det var självklart farfar. Andraplatsen däremot kneps av mig. De sista två spelen sopade jag banan med farfar och de andra två. Det visade visst resultat i min kassa till slut. Johan var i mitt lag men var inte så aktiv. Vi är ett mycket bra lag. Det är bara mycket svårt att diskutera fram planer när ingen annan får höra/se vad vi säger. Så vi fick peka lite diskret och viska. Ett fantastiskt kul spel. Jag önskar jag kunde spela det oftare.
Farfarn som vann konstant... Och Bob bakom honom på govet. 
 
Just nu sitter jag och glor på http://www.deviantart.com/ och får inspiration. Jag har ritat och målat lite men nu är det inspirationspaus. Så jag tar väll och fortsätter med det nu.
Pusshej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0