Duktig dag med analys

Jag sitter och lyssnar på P3's domkumentär om rave-scenen i Göteborg. Helt fantastisk. Har ni inte hört den, lyssna. Det passar mig utmärkt just nu också för på lördag ska jag dansa arslet av mig! Då är det rave. Dit ska jag.
 
Men denhär dagen har varit en bra dag. Jag har varit grymt duktig. Mest för att jag har gjort det i analysen som jag satte upp som mål att bli klar med idag. Så! Jag har bara sammanfattningen kvar. Jag har haft 45minuter långa intensiva pass av superfokus på analysen, paus där jag gjort något annat, och så ett nytt pass. Det andra jag gjort har också varit nyttigt. Jag har nämligen diskat, kastat sopor, flyttat saker till förrådet, städat och tränat. När jag var klar med analysen och allt annat la sag mig på min fina matta och stretchade i nästan en timme. Jag har så himla ont i kroppen, det behövs ibland. Sen duschade jag och nu mår jag så bra. Alla bitar föll på plats idag. Och så får min dag avslutas med en sjukt najs dokumentär som jag lyssnar på nu och asbra musik!
 
Jag saknar Johan. Det är illa. Jag saknar jättemycket. Så jag kan inte må så bra som jag vill och borde. Jag vet hur bra jag har det men... Det är jobbigt att vara halv. Nu ska jag lyssna mer och sen hoppas att jag somnar gott.
Hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0