Middag snart!

Planen: Göra moussaka för det är så himla gott och det är superlänge sedan jag åt det sist! Hindret: Visstja, har ingen färs och inga auberginer... Så det får bli moussaka med bara potatis. Eller nej jag ångrade mig. Jag får komma på en ny plan.
 
Halva idag och hela imorgon kommer jag plugga hemifrån. För att få ro till det var jag tvungen att städa järnet idag. Det blir fint, jag gillar det. Egentligen är jag bra på att plugga hemma. Men det var så himla oorganiserat här att jag blev störd. Imorgon kör jag dubbelplugg. Det är ungeför det som händer i mitt liv just nu. Jag har börjat träna lite med strukturerat hemma. Så nu kan jag träna både när jag vågar gå till gymmet och när jag inte gör det. Gymmet är läskigt. Så mycket människor som glor så hårt. Och han som bjöd ut mig på dejt kanske är där och tjurar på mig. Så jag vill inte riktigt. Men jag har nu hittat en sida på allsmäktiga internet som ger mig lite struktir i hemmaträningen. Det är bra! Idag har jag träningsvärk i benen så jag knappt kunde gå normalt till skolan. Jag börjar också få i magmusklisarna eftersom jag tränade imorse innan skolan också. Men så får det vara. Nu har jag en middag att planera, en lägenhet att städa och en taltolkning (som gick skitdåligt) att analysera.
Tja!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0