Skola och saknad

Som vanligt består mitt liv av oändligt mycket skolarbete. Iåg tolkade vi i klassen ett möte (fake-möte men med riktiga främlingar som deltagare). Alla deltagare hade någon form av dövblindhet, alla helt olika. Så förvirrande! Jag var skitnervös över det och mina två farhågor besannades: jag fick taltolka ordföranden och syntolka flaggor på talad svenska också. De två värsta möjliga situationerna i min fantasi och jag fick göra båda. Jag vet inte om det gick bra dock, jag tror jag har en minneslucka.
 
Men nu är det över, situationen som jag fasat över hur länge som helst och varit spänd inför. Så nu har jag en lång utpustning och det känns som jag håller på att bli sjuk. Jag har så fruktansvärt ont i huvudet och ingen ork alls. Så jag sittligger i min säng och orkar inte flytta på mig. Så får det vara ett tag. Jag får komma igång imorgon eller i övermorgon. Kanske ska sova redan nu. Nåväl, här gör jag ingen nytta i alla fall.
Hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0