Igår sög.

Jag åkte hem efter julbsket, med magen fylld med lussebullar. Jag fixade mig oc Mana kom på besök. Dev skulle sluta jobbet klockan tio och vi skulle dra till Tunnelfesten klockan elva. Då hade hon dock inte kommit hem än. Så jag och Mana drog utsn henne så kunde hon komma senare. Vi försökte hitta till festen och det visade sig vara skitsvårt. Jag och Mana virrade bort oss men till slut hittade vi dit. Vi ringde Cattis och träffade henne och Vivi utnför (vid polisilarna). De berättade att festen sög och alla bara drack och ramlade runt. Polisen var också jobbig, de sa att det var för stor brandrisk eler nåt så de stängde ner festen innan vi ens hann in (Mana hann fktiskt in någr meter men hon lev utskickad sen). Så vi stod där ett tag och tittade på folk som blev utskickade och sen drog i och åt på något kebabställe. Cattis skulle till Victors lan och Vivi var sjuk så de blev jag och Mana igen. Vi gick hem till Dev och satt och tittde på TV. Sen gick i och l oss. Det var ändå en mysig kväll, även om det var misslyckts.
Idag sov vi länge alliopa. Inte Mana ror jag är hon var borta när jag gick upp. Jag och Dev satt och segade vid TVn hela morgonen och snackade med lite folk på internet/mobil. Sen ar planen att hon ska till sin bror och titta på film och jag ska till bromma och titta på min syster som har basktmatch. tror nog j ska dr nu. Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0