Torra händer och isglass

Jag har haft väldigt mycket att göra på senaste tiden. Riktigt mycket. Festat ofta och sånt. OCh idag vaknade jag, låg kvar med Jokk ett tag. Sen visade jag honom till bussen och han drog. Efter det har jag bara suttit och degat. Ätit bröd med laxröra (himmelriket) och en isglass. Det var gott men kallt. Jörgen tyckte att jag var dum som åt isglass mitt i vintern och klagade på att jag frös. Men men. Det är väl bara jag. Jag gillar glass. Nu har mor och far kommit hem och jag ska nog göra mat snart. Och duscha. Jag har varit så lat att jag inte ens har orkat duscha. Men igår däremot... Igår var det fest.
IGÅR
LÄmnade Tany på Arlanda. Jättesorgligt och jag saknar redan min jobbiga extralillasyster. Men man får väl bara ta och leva vidare och hoppas att hon kommer och hälsar på snart. Sen kom vi hem till Hässelby igen. Vi var inte glada. Alla var nere. Sen sov vi. Jag vaknade först, vid halv fyra sådär. Då smsade jag lite med Azu och fixade mig sen bar det av mot tentagasquen. Jag hittade dit utan problem och någon okänd snubbe släppte in mig och visade mig vägen inne i byggnaden och så. Azu stod i baren men tog sig tid att hälsa mig välkommen och så. Jag kände mig dräggig och hängde i baren halva kvällen. Efter inte ett så långt tag kom Max och jag fick sällskap i mitt lilla hörn av baren. Klockan sex skulle maten serveras. Den blev självklart sen men den kom i alla fall. Då fick Azu komma och sätta sig med oss andra vid de fina långborden. Vi åt och hade underhållning och sjöng. Det var riktigt roligt. Tyvärr så tog det slut aldeles för snabbt. Då drog jag iväg till Trekanten. Azu och Max drog någon annan stans. När jag kom till Liljeholmen smsade Jokk (som jag skulle träffa i trekanten) att han var på tvärbanan. Jag tyckte det passade och vi möttes på tvärbanan. Väl i trekanten blev vi hämtade av lite folk jag inte kände och de visade oss till lokalen. Där var Jens som fyllde 20 och förvånansvärt nog så kände jag lite fler folk där. Bland annat Sara. Henne var jag inte riktigt beredd på att hitta där. Men men. Det skulle vara tyst vid tolv så då drog jag til tunnan. De som jag kände på festen gick till olika andra fester. På tunnan satt mina Init-grabbar och jag överraskade dem och sa inte ens till att jag skulle komma. Men det var roligt. De var så många att de tog upp två bord så jag fick hoppa emellan. Men det var kul. Efter ett tag kom Jokk och Dan dit också. Vi hade mysigt och sen stängde tunnan. Då drog vi alla hem. Jokk följde med mig. Vi gick av i Hässelby gård och gick. Det var långt och kallt men man kom hem i alla fall.
Nu ska mor min kolla sina mail och jag ska duscha. Tjoho.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0