Uppdateringar. Jag är dålig på dem.

Systrarna förlorade matchen sen drog vi hem och surade. Jag åt middag hemma och sen gick jag ut en promenad med Victor. Vi gick i tre timmar sen kom vi på att vi borde festa. Så vi drog hem till honom, hämtade Jäger och Vodka och sen drog vi till Dev's. Lucifer och Dev kom och hämtade oss. De var inte nyktra. Victor hade druckit massa på bussen till stan och var inte heller nykter. Men det var roligt ändå. Vi gick hem till Dev från centralen och dampade runt totalt. Sen sov vi. Dagen efter var ungefär likadan bara det att Lucifer och Dev inte var med, utan Gustav var med istället. Jag, Victor och Gustav. Det var rätt kul. Tyvärr så minna varken Victor eller Gustav allt men tillsammans har de nog hela bilden klar. Och så kommer vi till igår. Jag träffade Jessie, efter att ha "bråkat" med henne via sms, i medis. Vi gick och simmade. Det var skitnice. Vi simmade en hel timme och essie var helt slut efteråt. Sen drog vi hem och sminkade oss och fixade och så bar det av till Bernard. Bernard träffade oss med hans kompis Karianne. Vi gick till hans lägenhet, hängde upp en lång pappersbit på väggen och sen var det "picture-time"! Jag fick börja. Det var stelt i början eftersom jag aldrig tagit bilder med Bernard förut men efter ett tag blev det bättre. Jag var mig, tomtenissa och pinuppa. Jag tror Pinupbilderna var roligast. Då kunde man flippa ut massa. Det var roligt. Sen Visade Brenard oss sitt objektiv för 31.000:-. Det var lite underligt att se på. Man var rädd att ta sönder det. Och det såg ut som en grå kon. Eller något som man observerar stjärnor med. Han visade oss en bild som han tagit med det. En bild på månen. Den var tuff. Sen var det Jessies tur. Hon var också stel och blyg men det gick nog över lite. När vi var klara med plåtningen valde vi ut massa bilder, sen var det så sent att vi var tvungna att dra hem. Så vi sa hejdå till Bernard och drog. När jag kom hem satt Dev och tittade på film med sin kompis, som kallades Mad, så jag joinade. Mad verkade trevlig. Men han drog efter ett tag och jag och Dev gick och la oss. Vi vaknade inte förrän klockan halv två. Det var lite konstigt för jag drog direkt till Hässelby och hon satt och sov i soffan. Nästan. Men nu är jag i Hässelby och ska snart dra och träffa Johan. Så... Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0