Uppdateringar

Jag var inte så bra på dethär med att blogga som jag trodde jag skulle vara. Så jag får lägga upp allt efterhand.
TISDAG
Jag drog aldrig till Gustav. Vi träffades bara i brommaplan och jag gav honom bara sitt ölglas som han glömt hos mig. Men det var ju trevligt ändå. Han mådde inte så bra dock. Jag bad honom krya på sig och sen drog jag till Skanstull. Där var Dev och Mana och mötte mig. Det var jättemysigt och vi alla var jätteglada. Dev kunde inte sluta le. Hon sa att hon hade saknat mig. Vi gick hem till Dev (och mig numera) och tittade på film. Det var sjukt mysigt. Tre flickor i en gigantisk säng och film och läsk. Först tittade vi på någon fantasy-film som vi definitigt förstörde med att snacka oss igenom den och skämta om den. Älskar det. Sen tittade vi på Diary of a sexaddict som var rättt dålig men eftersom det var en snygg tjej med i den så fick den lite högre betyg än den borde (fast den snygga tjejen tar livet av sig). Sen blev det The L word boxen som stod på tur. Då hade Mana redan somnat tror jag och jag och Dev la oss också att vila lite. Dev kom fram till att det var mjukt och mysigt att ligga på migg bröst så hon bosatte sig där. Sen efter ett tag så somnade jag och Dev skulle vara uppe till morgonen så hon var uppe länge.

ONSDAG
Jag gick upp fett tidigt och duschade. Mana var lite halvvaken så hon pekade åt vilket håll jag skulle gå för att komma till bussen och sen drog jag och Mana somnade om. Jag mötte Gustav och hans följeslagare Sara och någon, Maria, tror jag. De visade sig vara två blonda, högljudda flickor. Men de var förvånandsvärt trevliga för det. Det var prima. Vi mötte Micke i World trade center och så köpte vi biljetter och drog!
Vi tog en buss till någonstans långt bort. När vi väl var framme gick vi av och så direkt in i färjan. Vi hittade en fin liten plats att sitta på och där satt vi hela resan. Jag och flickorna gick öch köpte lite godis och sånt i Tax-free butiken och sen fick grabbarna gå. De vandrade fram och tillbaka mellan baren och bordet (som inte kan ha varit mer än fem meter) och dagen gick. Allt för snabbt. Vi satt bara där och snackade. Det var verkligen allt vi gjorde men det var verkligen trevligt. Sen började Gustav må dåligt och när vi var på land igen mådde han inte alls bra. Vi flickor gick på en buss som blev full så pojkarna fick inte plats. De åkte i en annan buss. Vi satt och tjejsnackade hela vägen till Stockholm. Sen när vi var där gick vi in i world trade center och väntade på dem. Det satt tre personer där som provade munskölj på folk och undrade om vi kunde ställa upp. Det kunde vi, vi hade ju tråkigt. Vi provade munskölj (som var äckligt) och sen fick vi en "tian"-lott för besväret. Sen kom pojkarna och vi drog hem till Gustav. Efter massa komplikationer var vi äntligen där. Vi lagade Tacos och åt (inte Gustav dock, han var sjuk). Sen drog jag.
Jag smsade Johan när jag stod på busshållplatsen och undrade om han ville komma med till Dev. Det ville han. Vi möttes på centralen och han berättade hur konsigt det var att Lucifer hade snackat med honom tidigare om att han skulle komma till Dev (Lucifer var redan där) och Johan visste inte att han visste och allt blev förvirrat. Alla känner alla. Det är så mysigt. Sen gick vi till pendeln. Där träffade vi Rambo (länge sedan sist) och han snackade på för fullt. Han har visst blivit pappa. Stackars barn. Och massa saker hade uppenbareligen hänt. Men men. Vi kom till Dev till slut, jag och Johan, och där var Dev (självklart kanske), Mana, Lucifer och Arla (saknat)! Vi hade en jättemysig filmkväll fast jag frös hela tiden. Jag såg till att det alltid satt folk runt omkring mig som kunde värma mig. Det var nice. Sen gick folk och la sig. Sen var det bara jag, Johan och Lucifer uppe. Vi gick ut en promenad för att få tag på mat. Det gick bra (lite lång och kall promenad bara). Sen när vi kom in igen började vi titta på film men vi orkade inte se klart den så Lucifer drog och jag och Johan gick och la oss.

TORSDAG
Morgonen var mysig. Jag och JOhan låg i en varm säng och klagade på dagens i-lands problem och alla andra var allmänt sega. Efter några timmars uppvakning så drog Dev till jobbet och Johan drog till skolan. Jag, Mana och Arla vilade lite och sen gick vi ut för att handla julklappar och titta i affärer. Det gick jättebra. Allt var billigt och trevligt och jag fick tag i julklappar. Sen städade jag lite för Mana drog oc åt middag med sin far och sen vilade jag. När Mana kom tillbaka gick vi och köpte mat och så lagade vi (jag) mat till Dev. Dev jobbade dock över massa timmar så vi åt och ställde in resten i kylskåpet och gick och la oss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0