Dålig på dethär..

Jag skrev inte så mycket igår. Jag fick jobba på massa olika ställen och snackade med John på alla pauser. De sista fyra timmarna fick jag packa. Yay! Det var mys. Först var det bara jag och en annan tjej, sen droppade det in folk allt eftersom. Och när vi var fulltaliga gick det så snabbt att man knappt var med på det. Sen när jag böjde mig ner för att ställa ner massa lådor eller plocka is såg jag uppenbarligen väldigt snygg ut, vi stod ute vid maskinerna och Chris jobbar där och han stod och observerade när jag jobbade så jag stannade upp och frågade om han ville nåt och han bad mig bara att fortsätta. Gulleponken, jag fattade vinken och fortsatte. Sen sa jag åt honom att han skulle gå och jobba och ta igen den slötid som  han haft och tittat på mig. Det gjorde han. Sen gick jag och John hem. Eller tja, vi kom fram till att vi skulle ut och gå igen så han gick hem till sig och bytte byxor sen gick vi till mig och åt lite sen gick vi promenad igen. Det var trevligt. Sen när vi kommit till kajen igen så funderade vi på att sätta oss. Men jag kom med det brilianta förslaget att vi kunde lika gärna sätta oss hos mig. Så det gjorde vi. Vi satt i vardagsrummet och åt gifflar och snackade tills klockan sex. Då var trevligt. Sen när han hade dragit så gick jag upp och duschade och sen däckade jag i sängen.
Okej. Idag dårå. Jag gick ner och åt och sen ner till Fridgerd som jobbade i butiken. Hon förklarade för mig hur jag skulle göra för att sätta en annons i tidningen. Vi gjorde det och sen skickade vi iväg den. Så nu snart kommer det komma en annons i tidningen om en kamera som är borta. Jag hoppas att Färöarna fortfarande är det landet som alla tycker att det är, där ingen skulle vinna något på stt stjäla en gammal kamera. Det är annars väldigt lite kriminalitet här...
Men men. Idag är jag i alla fall grymt trött och äter färöiska scones och dricker vatten mest för att hålla mig vaken. Jag borde dricka kaffe men orkar inte ta mig ner till köket. Så illa är det. Men jag kanske borde försöka röra på mig nu. Så jag kommer iväg till jobbet senare... Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0