DaPlan!

Okej. Nu sitter jag och har tråkigt. Ska städa lite och hålla på runt i rummet. Anja är oh hämtar sin mor nu och när de kommit hem så ska hon de äta middag, sen ringer hon mig. Vid det laget har jag hunnit ha tråkigt ett bra tag och såklart också ätit middag. Sen träffas vi, fixar oss och går till henne eller hit och mysar lite sen när klockan närmar sig festnings-tid så drar vi ner till Bryggjan och träffar lite människor och hänger där ett tag och sen klockan 00.30 så tar vi nattbussen (betalar tur och retutrresa på samma gång eftersom det blir billigare) till Havn, festar loss där och sen tar vi nattbussen hem igen (och efetrsom vi redan har biljett så behöver vi inte betala den gången) klockan 5.00 ungefär. Foolproof!

Sen var detju självklart problemet vad man ska ha på sig... nu efter skitlång tids springande fram och tillbaka mellan spegels och webcammen har jag och Daniel bestämt min outfit. Det blev Svart klännig... Inte så komplicerat. Nu ska det bara ätas middag och sminkas och så väntar man på samtal hihii! Feeett pepp!! ^^
Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0