Fredag den 13e.

Igår var helt värdelös... Jag satt inne och kollade på avsnitt efter avsnitt av death note.. Och nördade mig lite allmänt bara. Sen från ingenting så snackade jag och Anja om att vi ville ut och så drog vi ut, gick ner till den lilla butiken vid vattnet, köpte chips och dipp och så vips satt vi hemma hos henne och tjejsnackade. Jag, Anja och chips. Vi hade jättemysigt och jag kunde inte släpa hem mig själv för vi hade så mysigt förrän klockan var nästan halv fem på morgonen. Oh vad mysigt det var. Vi snackade om massa saker! Började med att vi snackade om i lördags (söndags) för att hon hade dåligt samvete över att ha lämnat mig, men sen när det inte var kul längre så gick vi över till allmänt tjejsnack. Hihi. Det var jättemysigt!
När jag kom hem sov hela huset och jag smög upp och så direkt i säng. Men det var ju också mysigt.
Så idag ska man väl försöka få tag i något att göra också men fram till dess blir det nog death note igen.. Sålänge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0