God morgon.

Idag är det måndag, jag lyssnar på Lisa Ekdahl's Slow knowing smile och tar bort nagellack. om två timmar ska jag till jobbet.
Igår måste ju ha varit den mest klassiska söndagen någonsin! Kom hem på morgonen, åt, sov, åt och satt vid datorn. Såå värdelöst! Massa mostrar och kusiner kom men jag var "tråkig" och ville inte sitta i köket och äta kakor och diskutera stickning med dem. Och inte heller leka hida and seek med kusinerna. Så jag och Regin satt på övervåningen och glodde på datorskärmen halva eftermiddagen. Det hände inte så mycket.... Men ändå. Sådana dagar behövs nog också.
Snart är det jobb ja. Jobbar med den lite tråkigare vakten den här veckan. Hoppas de bara har jobb tills imorn eller på insdag. Då kan jag leka med Claus när jag kommer hem och sen på Lördag ska vi på Randi's födelsedagsfest i Havn. Det ska bli så kul! Claus, Randi och Turi säger alla att jag måste komma. Det gör mig glad. Jag blir glad när folk gillar mig.
Nu är nagellacket borta.
Jag vet nåt... Nåt som händer. Som inte många andra vet. Hihi! Det ska bli spännande... Jag räknar ner hihi.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0