Igår, fredag

Igår var en av de mest värdelösa fredagarna jag varit med omm i mitt liv. Det var nästan läskigt. Jag låg och kollade på Death Note nästan hela dagen känns det som. Sen snackade jag med Oscar. Det var mysigt i alla fall. Vi snackade bland annat om sandhamn i sommar. Då ska vi bo ihop. Det ska bli så roligt. Och spännande. Ah! Längtar redan. Det kommer bli massa jobb, lite fritid men massa pengar. Det kommer bli underbart. Jag har aldrig jobbat på café förut, undrar om det är svårt och undrar vad jag ska göra. Han sa att vi skulle planera när jag kom hem. Det är ju inte så långt kvar nu. Och på tal om det så har jag en hemlis! Hihi!


Kommentarer
Tessi

Hemlis!!?? Vadå för hemlis?? :O:O Berätta!!!! :O:O:O:O:O :P:P <3 <3 <3

2009-11-22 @ 22:36:35
URL: http://tesselito.devote.se
Trianglar

Det kan jag ju inte berätta! Då är det ju ingen hemlis ju! Men jag lovar, du kommer få veta tids nog :)

2009-11-22 @ 23:10:24
URL: http://trianglar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0