Igår...

Igår ja.. Igår igår igår.. Igår var jag ehm.. Jag vet inte.. Altså jag sa "jag vet inte" till allt. Jag visste inte vad jag ville eller vem jag var. Igår var jag konstig. Jag mådde inte så bra och kände mig som en zombie mer eller mindre. Jag kunde inte äta. Eller jag hade ingen matlust och allt smakade sand. Allt var äckligt. Jag var glad på ett sätt (jag ville vara glad) men samtidigt ville jag gråta och hatade världen. Det var en konstig dag igår. Men.... Ja... jobbet gick asbra.. snackade med några flickor jag inte brukar snacka med och så fick vi vandra omkring i en halvtimme för att det inte fanns nån fisk för oss vid utebordet. Så vi gick en promenad på kajen vi fyra flickor och fnissade åt allt. Sen pallade jag inte mer. klockan ringde vi stämplade ut och jag drog direkt. Kom hem, tränade alltför lite, städade, duschade och ringde till Oscar... klockan två om natten (tre i Sverige) jag väckte honom och vi pratade lite och då kändes det lite bättre. Lite bara. men fortfarande bättre.

Efter ett tag, lyssnade på The logical song och chillade lite, släckte jag och la mig för att sova. Jag tror aldrig jag har drömt så mycket mardrömmar på så kort tid. Jag vaknade massa gånger och var kallsvettig och mådde illa. men jag la mig igen och de sista timmarna var jättesköna och mardrömsfria. Sen när jag vaknade var det bättre, jag snackade lite med oscar och det var... chill... Sen var det jobb.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0