Jag är snygg.

Jag har börjat vänja mig vid min nya frisyr men det är fortfarande aldeles konstigt. Men på tal om giraffer så har jag planer imorn. Jag ska med Fridgerd till Havn klockan åtta på morgonen typ. Sen ska jag äta frukost med Brandur och sen, klockan tio ungefär, ska jag och Fridgerd shoppa. Jag har fått 500:- i presentkort i sms ("shoppingcenter" i Havn) så det måste ju göras av med. Och jag har ändå inget bättre för mig imorn. Det ska bli jätte kul!
Just nu är jag mest förvirrad. Har massa blandade känslor och vet inte vad jag vill. Men imorn ska bli kul i alla fall. Det är nog det enda jag är säker på. Haha. Men det ska nog också gå bra. Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0