Jobb och promenad.

Idag jobbade jag med maskinen.. igen... Det var segt och tråkigt. Men den gick sönder rätt ofta så jag fick massa tid över att snacka med folk. Eftersom Claus dissar mig så snackade jag med lite alla möjliga men mest John. Trevlig prick. Sen gick vi hem och vi kom fram till att ingen av oss hade något för sig såhär efter jobbet så vi gick en promenad. Först hem till honom för att han skulle byta kläder (det var tråkigt, jag stod i hallen och väntade) sen hem till mig för att han ville se hur det såg ut, sen ner på kajen där vi satt och snackade och sen hem igen. Vi var ute i samanlagt tre timmar. Det var skittrevligt. Han pratade mest. Jag lyssnade. Han berättade sin livshistoria för mig. Den var väldigt intressant. Och så berättade han att Claus hade sagt att jag hade stött på honom (Claus altså) någon gång. Då blev jag sur för det har jag inte alls! inte ens nästan! Bleh. Men det var mysigt att få lite luft och lite samtal.
Nu har jag precis kommit hem och har inget att göra. Funderar på att duscha och sen i säng. Ja det tror jag. Ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0