Jobbet var idag var chillers!

Idag kom man till jobbet efter att ha snackat med pojkvännen och bemäts av massa glada ansikten. Alla trevliga människor var där idag och de otrevliga såg man inte till. Nice. Det var bra och lättskuren fisk och allt gick som på räls. Pausen var trevlig, gott kaffe och trevligt sällskap (även om gabriel inte var så glad idag) det var nice. Vi skrattade och pratade. Sen kom jag in ingen och fick veta att det är inget jobb imorn och vi slutar tidigare idag. Trevligt det, gick in, jobbade och var klar och fick gå hem klockan halv åtta. Nice.
När jag kom hem såg jag fram emot att prata med Oscar som skulle mublera om idag. Vi snackade en liten stund på Skype och sen skulle han gå. Damn. Så jag slängde in mig i duschen och fixade undan lite saker och fixade tvätten och sånt och nu sitter jag här igen. denna datornn som drar i mig. Lyssnar på The Masochist, tittar på bilder från sommaren-08 (har precis nostalgi-trippat som fan) och snackar med Whålis. Trevligt trevligt.
Är fortfarande inte helt återställd, mat smakar fortfarande äckligt men jag är i alla fall ingen zombie längre.
Tjoho!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0