Klart till imorgon.

Nu har jag lyckats organisera större delen av mina saker. Nu är det bara den lilla högen av "oorganiserade" saker som ska gås igenom. Men de har ingen plats och jag vet inte var jag ska göra av dem. Gah. Men annars är nog allt fixat tills imorn. Hmm... Få se. Ska duscha också. Sen ska jag äta och skaffa mig godis att ta med imorn. Ska upp fett tidigt (typ åtta) för moster (Herdis) kommer och hämtar mig i sen lilla bil så ska vi dra klockan nio redan! Eller halv tio eller något. Det kommer vara sjukt tidigt och jag kommer sova i bilen. Men ja. Idag har jag i alla fall unnat mig lite rabarberkaka efter maten. Det var inte så gott. Jag hade inte lust. Men mest för att jag får det så sällan och det var grymt länge sedan jag åt det nu så tyckte jag att jag borde väl smaka. Mormor och morfar klagade (som vanligt) på att jag åt för lite men jag börjar bli van.
Sen vandrade jag fram och tillbaka och upp och ner till butiken för att kolla saker och fixa saker åt Fridgerd. Elsa var också där. Jag tyckte hon skulle komma och hjälpa mig organisera mina saker. Det ville hon inte. Sen har jag haft enorma problem med min dator. Tror definitivt att den sjunger på sista refrängen nu. Ska nog köpa en ny när jag har kommit hem. Mellandagsrea kanske, det låter smart.
Men ja. Jag är grymt trött redan och klockan är bara kvart över tre. Tror jag Ska duscha om ett tag, sen äta och sen direkt i säng. Men ja.. jag vet inte... Det är mycket som jag inte vet... Men men. Ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0