Löööördagmorgon

Jag sov sjukt dåligt. På morgonen kom byggarbetare och hamrade och skruvade i min vägg. På m-o-r-g-o-n-e-n! Och de fortsatte hela dagen! Jobbiga människor (de håller fortfarande på). Jag försökte sova lite under dagen men det gick ju inte alls bra. Jag skulle ha tagit John's telefonnummer igår men så blev det ju inte eftersom vi båda jobbade över till lite olika tider. Men idag la han till mig på facebook så jag hoppas han loggar in någon gång också...
Men ja. Så nu ör jag astrött och Randi tycker att jag ska komma till Havn. Det tycker jag också men jag har ingen aning hur jag ska ta mig dit, bussen kostar liksom hundra kronor. Jag behöver snacka med folk men ingen är vid datorn och jag har inga pengar på mobilen. Ibland har man problem. Sen har jag snackat med Oscar. Inget viktigt mest "hej hur mår du?". Lite tråkigt. Men ja. Inget har altså hänt idag. Men eftersom jag precis har duschat så måste jag klä på mig och fixa mig. Sen får vi se var kvällen tar mig. Ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0