Lördagen då.

Idag har varit rätt tråkigt. Mest med tanke på att jag är sjuk. Kom inte upp ur sängen i morse för att jag är sjuk. Förkyld och snuvig och allmänt blä.. Jobbigt. Men åt lunch med mormor och morfar i alla fall. Sen har jag suttit och snackat med Knyft/Linnéa/syster och drygat. Hon försöker övertala vår far att hon ska få pierca sig i läppen. Jag undrar om hon skulle ångra sig om hon gjorde det. Men men. Jag har i alla fall satt på mig kläder. Det måste vara dagens bedrift. Och de är fina också! En liten svart veckad kjol, stayups, svart t-shirt, grå lång stickad tröja och svarta benvärmare. Sen självklart litet gulligt diadem med rosett på.
Jag försöker få tag på Claus. Han sa att vi skulle åka till Havn tillsammans, men Mike säger att han kommer möta Claus vid bion kockan åtta eller nåt. Och det hinner han inte om han inte redan har åkt... och glömt mig. Åh så jobbigt. Och jag har inga pengar på mobilen, jag dör. Kan inte få tag på mannen. Shit så jobbigt. Då måste jag fixa mig nåt sätt att komma till Havn själv. Bussarna går jättesällan och jag orkar inte. Vill äta kvällsmat först i alla fall. Och om Claus vill vara där klockan åtta måste vi åka nu. Det orkar jag inte.. hmm. ad jobbigt. Måste ju planera och grejer
Men shit, Claus! Palla. Hans mor sk till Havn med barnen så han ska åka med dem och jag får inte plats. Palla att han langar dissen. Nu måste ju jag hitta nån att åka med. Vah jobbigt...
Men men. Ska väl börja dra mig snart adjö!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0