Måndag morgon, inget jobb

Gick och la mig tidigt igår. Snackade med John i telefon rätt länge också... Men sen gick jag och la mig. Och jag ställde klockan på 11 idag för han hotade med att komma innan jag hade vaknat och det pallade inte jag. Planen var att jag skulle gå upp, duscha och sen äta. För då skulle jag ha massa tid över till att göra annat i väntan på att John skulle dyka upp. Men jag förstörde den planen. Jag låg och snoozade i lite mer än en timme så det är ingen idé att duscha än eftersom det snrt är mat. Så jag väntar bara. Plus att jag är väldigt hungrig. Så jag har bara legat och degat denna morgon. Men nu är jag så att säga uppe. Sitter och spelar spel på facebook... Vilket liv man har. Funderar på att städa. Men det verkar jobbigt. Vi får se hur det blir. Shoo!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0