Måndagens jobb.

Jag hatar den nya maskinen. Man måste skära skitsnabbt eftersom man skär fisken på bandet. Asstressande! Först stod jag där med Claus' "flickvän" (obs, "flickvän", inte flickvän, eftersom det inte är riktigt sagt än), först visste jag inte att det var hon men eftersom vi började snacka kom det fram rätt snabbt. Sen ville hon veta var Claus hade sagt om henne i helgen. Men eftersom han sa att hon var hans flickvän och hon sa att hon visste inte riktigt om de hade ett förhållande så tyckte jag att det fick hon ta reda på själv. Hihi, vad ond jag är ibland. Sen stod jag där med en annan brud och han som la på fisken gjorde fel och la aldeles för snabbt. Dumt av honom, så vi slängde all fick i lådor och fick ytters lite skärande gjort. Stackars henne, det var första gången hon stod där. Men men. Sen skulle vi skära vanligt igen. Jag fick stå ute vid maskinerna med John. Det var astrevligt. Han är snäll. Och trevlig. Vi snackade nästan hela tiden och skar skitsegt. Sen sprutade vi lite vatten på varandra, sen blev hans kusin inblandad, sen blev Magni inblandad. Summa kardemumma blev då att jag blev genomblöt. Jag skyller på Magni. Sen, innan vi slutade, spolade vi allting och städade och snackade. Jag kom fram till att Claus måste ha en väldigt konstig bild av mig i sitt huvud eftersom han sa "By the way, Chris is getting merried the 5th of december so you have to hurry up and fick him before that". Vi alla garvade och tittade på Chris. Han kom såklart och var nyfiken och frågade vad det var. Men vi fnissade bara och sa att det var ingenting.
Sen gick vi hem. Jag gick med John. efter ett tag gick Claus och hans "flickvän" förbi oss. Hihi, gulliga människor. Och nu är jag hemma, aldeles blöt i håret och ska duscha sen sova! Så tjuhu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0