Mest för att det är lördag idag... Eller nåt.

Jag vaknade av byggarbetare utanför migg fönster. inte okej. Sen somnade jag om för att det började regna så de var tvungna att sluta. Sen när jag vaknade igen lite senare var det mörkare. Jag blev lite stressad och trodde att jag nog sovit bort hela dagen för jag hade vaknat och simnat upp massvis av gånger. Jag fumlade efter min mobil och kom på att jag glömde den på nedervåningen igårkväll. Jag funderade på om jag orkade ta mig upp ur sängen och gå ner och hämta den. Det gjorde jag inte. Så jag slog på datorn istället. Men eftersom min dator är så grymt seg så tog det väldigt lång tid. Och jag försökte hålla mig vaken så jag inte sov längre än nödvändigt. Mormor brukar ropa på mig när det är lunch, det brukar vara runt tolv och det brukar jag vakna av. Jag kom fram till att jag säkert inte vaknat av det för att jag försökte ignorera alla ljud (från byggarbetarna) och sova väldigt mycket när det var sådär ljust. Nu var det mörkare. Datorn ville äntligen komma till liv, logga in, ännu mer väntan. Vid det laget var jag ändå rätt vaken och låg bara i sängen för att det var varm och skönt. Datorn är inloggad och igång, hmm, 12.44... Svensk tid så 11.44... kvart i tolv... jag trodde klockan var kvart i fem eller nåt och den var kvart i tolv... Gah.. varför fortsatte jag inte bara tt sova? Vad jobbigt allt blir. Så jag låg kvar i sängen den sista kvarten innan mormor ropade och jag gick upp och åt. Dryg morgon, jag gillar inte att vakna lite för tidigt. Det känns så värdelöst.
Anyway, jag snackade med Anja igår och hon är fett pepp på att festa med mig idag och Randi snackades det med idag, hon och några har fest i Havn och tycker att jag och Anja ska komma. Verkar som det blir en bra dag ändå :)
Och nästa helg är det födelsedagsfest för Turi och Randi och dit måste man ju! Gahd, jag ser fram emot ikväll och nästa helg! Jag är sååå pepp! Nu ska jag lyssna på musik och städa och sen ska jag få tag i Anja och kanske duscha. Åh! Jag är såå glad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0