Möte

Igår hade jag svårt att somna av någon anledning. Det var jättejobbigt. Sen när jag väl somnade så vaknade jag jätteofta och tittade på klockan. Sjukt jobbnigt. När klockan till slut ringde så hade jag svårt att gå upp och hade en sprängande huvudverk. Jag fixade mig och åt ett bröd och sen bar det av till jobbet. Alla hade på sig vanliga kläder. Det var mysigt. Alla var så fina. Sen snackade jag med Asta och Durita och Asta igen och allt blev grymt förvirrat men till slut ordnade allt sig. Jag kände mig duktig. Nu är jag hemma hos mormor igen, lyssnar på Miyavi och funderar på hur jag ska organisera min hög. Ja, jag har en hög på golvet. Den behöver organiseras. Huvudverk, nostalgi och städning. Det får nog ta och bli dagen idag. Huff. Vad jobbigt. Hoppas jag får lite besök eller nåt i alla fall då. Mjeh... Uppdateringar kommer nog. Sho!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0