Söndag + Johan-Pauli 5 år.

Jag låg och var helt borta i min matkoma och så kom Heini in och frågade om jag skulle med på födelsedagsfirande. Jag hade hört något om att hans bror fyllde år, men inte riktigt tänkt på det. Men jag sa att det kunde jag väl. Han tittade på mina bilder och berömde mig. Sen sa han att moster skulle komma och hämta oss snart och köra oss hem till dem. Så jag skyndade mig att byta kläder och så hörde vi telefonen ringa. Han antog att det var moster så han gick ner. Sekunder efter det ropar mormor på mig att jag måste komma ner om jag ska hänga med till födelsedagen. Så drog vi.
Ett barnkalas som barnkalas brukar vara. Massa sötsaker och skrikande barn. De äldre pratade om barn och jag satt och tittade på tv. Jag var grymt trött och kände mig osocial. det var rätt tråkigt. Sen i mitten av allting ringde John av okänd anledning. Vi snackade ett bra tag om sådär ingenting och allting och han berättade att han satt hela lördagskvällen och väntade på att jag skulle logga in på facebook och bestämma med honom var vi skulle ses. För vi hade redan bestämt att vi skulle ses, bara inte var och precis när. Jag tyckte synd om honom men han tyckte att jag inte skulle det så.. jag vet inte. Men ja sen när vi inte pratade gick jag och åt lite och sen körde moster mig hem igen. Nu sitter jag här och degar. Funderar på att gå och lägga mig, jag är trött, men då kommer jag vakna så tidigt imorgon och det orkar jag inte. Nu sitter jag och kollar på trailers till massa olika filmer. Vilket liv man har... Blöh!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0