Söndagkväll ja.

Jag orkade ingentig tyckte jag... Sen gick jag ner för att lyssna på radion om det skulle vara jobb imorgon, det skulle det. Inte så peppad inför det egentligen men vi får väl se imorgon hur det blir. Sen orkade inte mormor göra någon kvällsmat så jag fick fixa egen, passade mig utmärkt. Ibland önskar jag att jag får laga mat här. Jag tycker inte deras kostval med 50% fett i alla måltider är särskilt rimligt. Men men. jag fick i alla fall göra kvällsmat själv utan att någon tjatar på mig om att äta mer hela tiden, det var rätt skönt. Sen gick jag upp och duschade. Bort med all helg-stank. Sen föll jag ihop i sängen framför datorn och tittade på 21. Jag gillar den. Handlingen är rätt lätt att lista ut men det är massa pengar, snygga grabbar och snygga brudar så det får ihop massa pluspoäng.
Oj! Nu blev det strömavbrott här. Vad jobbigt. Hela byn har strömavbrott. Det enda ljus man ser om man tittar ut är billyktor och sånt. skitläskigt. Allt är liksom... svart.. Haha, vad gulligt, jag ser i massa fönster hur stearinljus tänds. Vad fint. Men en laptop är altså rätt bra att ha. Den lyser upp allt så fint.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0