Stora förändringar

Jag har aldrig gillat stora förändringar. Denna gång var inget undantag. Igårkväll pratade jag med Oscar. Vi kom fram till att vårat förhållande var illa ute. Jag blev ledsen (självklart) och mådde illa (sånt händer när jag blir mycket ledsen). Jag försökte sova på saken men kunde inte somna för den stora klumopen i bröstet gav mig svårt att andas. Jag tror jag lyckades sova en timme eller två men sen skulle jag upp och äta. Eftersom jag mådde illa kunde jag inte äta så mycket. Och det lilla jag åt gjorde mig bara ännu mer illamående. Jag satt och funderade länge länge. Sen loggade Oscar in. Vi pratade lite. Och jag tog det stora beslutet. Jag ville inte ha en klump i bröstet och gå omkring och vara ledsen och osäker hela tiden. Så jag gjorde slut. Det gjorde ont och var hemskt men nu är det gjort och det är inget mer med det. Jag tror det var något bra som jag gjorde. Även om det smärtar mig så är det bättre än det som det var.
Jaja jag är bara negativ. Det går nog bra. Nu ska jag plocka ner lite mer saker från väggarna. Adjö!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0