Torsdag, jobba idag.

Gah. Orkar inte jobba. Efter mer än halva veckan ledig är man inte pepp på att gå till jobbet första dagen på en torsdag. Det var grymt tråkigt att inte ha någon att göra i veckan, men jobba... Nej... Jag okrar itne. Kan inte pengarna bara komma in ändå? Men man träffar alla gulliga männniskor igen. Enligt Chris så skulle han få en helt ny uppfattning av mig på jobbet efter helgen. Han har liksom aldrig pratat med mig innan så självklart, tycker jag. Men vi får väl se hur roligt det blir. jag hoppas att jag inte behöver stå och skära fick hela dagen idag. Och jag hoppas verkligen inte att jag måste stå ute. Det är så kallt. Nu är det bara en timme kvar tills jag måste byta om och packa matlåda och sånt. Jag har ont i magen. Lite nervös för jobbet. Alla har lärt känna mig så bra. Fett läskigt. Och så åt vi lever idag till lunch. Eller jag åt köttfrikadeller man de andra åt lever, det luktade illa och jag tappade matlusten. Så jag har inte ätit så mycket. Det kommer jag ångra grymt mycket ikväll på jobbet tror jag. Har ofta bara äpplen med mig, ibland nå bröd, men inte ofta. Fett nervös, jag blir så sur när jag är hungrig hihi... men jag vet inte. Det är rätt tråkigt att bara gå omkring och vänta här så... Så jag tror jag ska tvätta örat lite igen. Sen ska jag väl  fika som vanligt och sen dra till jobbet!! Och träffa nice folk! wohoo! (jag försöker i alla fall vara possitiv!)
Pusshej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0