Torsdag kväll

Gah! Matkoma... igen... Jag vet, jag är hopplös. När jag var klar med det sista inlägget kom lillkusinen Elsa, 8år, på besök och ville sitta och tjeja sig med mig. Vi lyssnade lite på musik och sen tittade vi på Nightmare before Christmas. Hon tyckte den var konstig. Sen har jag sprungit upp och ner mellan butiken och datorn för att fixa massa med jobbet och hjälpt till lite. Sen fick jag i uppgift att göra middag. Mormor tyckte det verkade okej med vårrullar. Men hon åt inte en enda och morfar åt en för att jag och mormor sa att han inte vågade. De skyllde på att de var så gamla och försökte sen trycka i mig alla vårrullar. Jag vägrade och tyckte att de skulle äta paprika istället. Det ville de heller inte (för att de var så gamla självklart) så jag fick äta min paprika men vårrullarna åt jag inte. Imorgon ska jag träffa Asta på jobbet runt tiotiden. Fett tidigt för mig som vanligtvis börjar jobba klockan 16. Men men. Annars är det inget jobb imorgon. Nu är jag trött (matkoma) och har inget att göra. John har övergett mig och bor i Havn hela tiden. Tråkigt man kan ha det då... Men men. Snart är det ju helg! Ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0