Torsdag och onsdag.

Igår var jag en zombie, ursäkta mig. Det var stressigtr att stå vid maskinen (igen) och den ville inte gå sönder lika ofta som den brukar. Sen när jag skulle gå hem var det massa vind och regn. Jag kunde inte gå rakt för att vinden puttade mig. Det var altså ärligt talat svårt att gå hem... Sen när jag väl kom hem duschade jag och pratade med Johan. Det var länge sedan tycker jag. Och sen gick jag direkt och la mig. Jag sov dåligt och hostade massa. Men nu har jag vaknat i alla fall och ör seg som fan. Blä. inte pepp på jobb idag. Men folk säger att eftersom båtarna får så lite fisk så blir det säkert inget jobb nästa vecka. Inte okej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0