Uppdatering: Peppen!

Surade massa över att alla var så tråkiga. Men sen snackade jag med Anja och hon räddade verkligen min dag. Randi tycker att jag ska komma till henne runt nio och Anja och dem åker bil till havn så de är där halvtolv-tolv. Och då måste jag åka innan, det går inga bussar och så vidare. Så Anja ringde till sin vän (som också skulle till Havn) och bad henne plocka upp mig på vägen och köra mig dit jag skulle. Vännen gick med på det och nu ska jag bara fixa mig lite så kommer det stå en bil utanför här klockan åtta-halvnio. Så nu måste jag skynda mig. Då bär det av till Randi och sen möter jag upp Anja, Erla, Eileen, Joan och Linda på stan. Till råga på allt så skickade brandur ett mail till mig. Han skrev sitt nummer och sa att han skulle spela i Havn ikväll och att jag måste komma dit. Riktigt gulligt av honom. Jag visste inte ens att han var i samma land som jag. Men men- Nu måste jag skynda mig. Puss på världen!
PEPPEN!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0