God morgon

Tror jag. Det blev inget jobbsökande idag. Jag låg i sängen fram till två. Johan drog till skolan tidigt på morgonen och jag låg kvar. Sen har jag suttit framför hans dator och laddat upp tonvis med bilder. Det har behövts. Nu är han på väg hem och jag börjar bli hungrig. Går fortfarande omkring i hans tjocktröja och jeans. Känner mig rätt skabbig och har inte riktigt gått upp än känns det som. Igår lastade jag över alla mina bilder och sånt till Johans dator så han ken fixa windows 7 på min laptop. Han hade inte skivan hemma men skulle hämta den idag. Nu hoppas jag att han har gjort det också. Sen ska jag försöka få honom och lite andra att börja gå lite mer på rave och köpa kläder på C.U.M. eftersom Dominika verkligen behöver det nu. Hoppas det går bra för henne.
Bai!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0