Länge sedan ja

Ja nu var det länge sedan. Jag känner att jag inte riktigt lyckas med det här med blogg. Idag har varit helt värdelös. Jag har legat i sängen och inte orkat gå upp för jag hade ont i magen. Igår var rätt illa det med. Fast bättre ändå. Jag avr med Jessie till stan. hon hittade en dagbok och en almenacka på Åhlens. De var jättefina. Sen gick vi till C.U.M. och beställde en jacka till henne. Den är så fin! Dominika informerade oss som att de höll på att dö Och att allt som man köper är en stor hjälp för butikens framtid. Och jag och Jessie är ytterst måna om den butikens framtid. Så vi tittade runt lite och försökte hitta något vi hade råd med. Jag hittade ett par skor jag ville ha (men de kostade 1.500:- så jag hade inte råd med dem) men jessie hittade en gullig kjol för 300:- som hon köpte. Sen åkte vi hem till mig och åt bullar och spelade Mah Jong. Sen kom Johan och vi försökte lära honom. Han tyckte det var krångligt och gillade inte det. Men Jessie åkte hem till middagen och jag och Johan kollade på Pirates of the Carribean tvåan och trean (ettan såg vi dagen innan)
Uppdatering! Woho! Ciao.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0