Mjeh.

Jag känner att jag inte riktigt skriver så mycket intressant här. Inte för att jag tänkte ändra på det men. De som läser får väl stå ut. Jag var och simmade nyss. Drog dit vid sju och kom hem lite efter åtta. det tar fem minuter att gå dit eller nåt så jag är glad. Men hungrig. Ska laga biffar om ett litet tag.
Johan jobbar med sitt projektarbete och är ytterst upptagen. Jag sitter och nördar vid datorn och har inte så mycket för mig. Borde plugga kinesiska snart dock. Det är svårt. Men jag har en så underbar bok som drar i mig. Vill mycket hellre läsa den. Men jag vill ju inte att den ska ta slut ju. Det är mitt dilemma. Ne. Jag skiter i det och bakar kanelbullar istället. Så. Mer uppdateringar kommer när jag orkar.
Tjoba!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0