Myschilldag. Jag gillar't

Mysig morgon. Låg flera timmar i sängen och bara mysade med Johan. Sen tog vi oss upp och åt frukost och städade lite. Sen la vi oss igen. Jag var tvungen att tvinga iväg honom till skolan och sen låg jag kvar lite utan honom. När det blev tråkigt gick jag upp och satt mig vid datorn, fixade lite med allt möjligt och städade lite. Sen skulle jag ner och duscha. Min timeing var så perfekt för precis när jag kom ner för trappan (i endast morgonrock) kommer hans mor in och hälsar på mig. Lite sådär lagom pinsamt. Men men, jag kom iväg till duschen till slut och sen städade jag lite till. Känner mig duktig. Nu sitter jag bara och dödar tid tills Johan kommer hem igen. Då ska vi baka och sen kanske det blir utång ikväll. Vi får se. Det är ju fredag! Bai!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0