Igår stressades det.

Idag är det lugnt. Jag och Johan har börjat tvätta kläder och han ska åka till något spår och springa och jag ska gå till Husbybadet och simma. Igår var vi hos hans mor i Spånga och badade i poolen. Det var mysigt, men allt hände så plötsligt. Hans mor ringde precis när jag skulle börja baka och sa att vi blev hämtade nu. "nu!?" sa jag. och nu var det. Så jag började packa ihop mina saker, så kom Philip och stod vid dörren och väntade tills jag var klar. Sen åkte vi dit, solade, badade, grillade och åt. Sen satt vi och tittade på tv lite och så åkte vi hem. Väl hemma läste jag om den där tävlingen som jag skrev om i mitt förra inlägg. Jag tittade igenom bloggen och blev superinspirerad. Jag bakade chokladmuffins med marängsmörkräm. Smörkrämen blev lite misslyckad dock eftersom vi hade för lite smör men Johan tyckte de var goda. Ja. Jag tyckte i alla fall att det var roligt att prova något nytt!
Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0