Inte så mycket att skriva

Ja.... Hej? Idag är det Jessicas födelsedag. Men hon firar den inte förrän imorn. Då ska vi ut och röja. Vi ska nog till tunnan som vanligt sen vet jag inte. Niklas vill att jag ska till grönan på dagen men jag vet inte om jag pallar. Sen på kvällen sa Vivi att det är TechNoir. Men jag vet inte om jag har råd. Jag vet inte om det är över huvud taget. Men vi får se. i vilket fall som helst ska jag vara med Jessica så om hon vill dit så drar vi dit. Jag har lagt upp min första bild på Deviantart. Det var lite läskigt. Jag visar upp min konst för världen. Brukar inte göra det riktigt. Jag började med det på Färöarna. Jag ritade nästan varje dag och hängde upp bilder på väggen. Det kom in folk och beundrade dem och berömde mig. Jag rodnade väl antagligen eller nåt. Det var pinsamt i alla fall. Och nu gör jag det igen, jag förstår inte vad det är för fel på mig. Men jag hoppas någon kommer med konstruktiv kritik och att jag lär mig något. Jag tycker om att rita. Det och spela teater är nog det roligaste som finns. Synd att jag bara kan hålla på med det ena. Snart kan jag säkert inte det heller. Snart får jag väl plugg upp över öronen och jobb så knäna veknar. Men det blir nog bra det också.
Jag håller på att måla naglarna just nu. Det ska bli frans manikyr (om jag orkar) med guldglitter. Vad hemskt det låter. Men men. Jag tycker om att ha fina naglar. Det känns feminint på något sätt. Fina, långa naglar, högklackade skor och kroppsformer. Väldigt feminint. Dock är alla de tre sakerna skitjobbiga att uppnå men jag gör mitt bästa!
Ja, och sedan sist så har vi fått reda på att Johan inte kommer gå på Nackademins Yrkeshögskola till hösten utan det blir nästa år. Troligen blir det lumpen (eller vad man får kalla det nu för tiden). Jag ska i alla fall flytta till Örebro och nu blev det osäkert om han kommer med eller inte. Hade han gått i skola i Stockholm hade det ju varit självklart att han hade bott kvar här men nu blev det ju inte så. Vi får de hur det går med den där militären. Ja. nu ska jag väl måla naglarna eller nåt.
Pusshej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0