Dagens stöld!

Listan stal jag av Fanny:
DAGENS VILL HA: Mer tid och mer pengar. Ett sl-kort till Johan närmare bestämt
DAGENS KLÄDSEL: Grön/vit randigt linne och mjukisar
DAGENS FRISYR: Flätor
DAGENS LÅT: Hello Saferide - My best friend på eftermiddagen och Placebo - Infra red på förmiddagen (och igår)
DAGENS PLANER: Rita och gå på Azu's och Roberts avskedsfest. Men så blev det ju inte.
DAGENS SAKNAD: Johan! (ofc! (även fast han inte var borta så länge))
DAGENS DUMMASTE: Pointshop. Känner mig så dålig och fattig när jag håller på och svarar på frågor om dem och tjänar låtsaspoäng på deras sida...
DAGENS MISSLYCKANDE: Fina snubblandet på mattan när Johan kom in genom dörren. det var lite pinsamt kanske...
DAGENS DROG: vatten!
DAGENS KÖP: Johan köpte en ny leksak! Jag käpte inget. Jag är pank.
DAGENS GODIS: Jordgubbssmulpaj!
DAGENS HUMÖR: Lycklig och glad.
DAGENS CITAT: "Video games don't affect kids. If Pacman had affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
DAGENS ROLIGASTE: Invader Zim!
Ja. Jag hade tråkigt och läste min syster's kompisar's bloggar. Ne, nu har jag inget liv ju. Oj oj.
Tja!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0