Ojojoj. Choklad sen Danmark.

14.48. En halvtimme från nu. Då ska jag ta bussen härifrån till Barkarby, byta till pendeln och ta mig till Älvsjö. Där ska jag träffa Mor, Far och syster. Därifrån bär det av till Danmark. Där ska vi hälsa på kusinen Heri och fira hans skolavslut. Jag hoppas det är fler släktingar där. Jag saknar mina Färöingar. Nu sitter jag hemma och ska snart åka. Känns bra. Jag behöver nog komma bort lite. Lyssnar på Helt off och sjunger, högt. Jag vill åka till Färöarna och sjunga karaoke på Glitnir. Hihi. Jag skulle gjort det med Mike sist jag var där. Men jag vågade inte. Han sjöng någon Christina Aguilera-låt som jag inte kunde. Jag äter choklad och glass. Tjockar som fan. Ska sjunga lite mer nu och sen bär det av.
Jag har hämtat ut p-piller nu. Jag känner mig jätteduktig. Jag och Johan var på Ungdomsmottagningen igår. Det var trevligt. Vi var båda nervösa så vi lugnade ner varandra. Jag pratade med en kurator som rekomenderade mig till grupp-nånting. Jag tycker inte att jag har något att förlora på det. Det kanske är bra. Så jag vill prova. Men det behövs sex pers först. Det fanns inte så många än. Men snart så. Hopppas det går. Men nu ska jag sjunga lite till och packa det sista. Kommer tillbaka på Söndag.
Pusshej!


Kommentarer
Johan

saknar dig <3

2010-06-04 @ 11:36:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0