The Knife

jag vet inte vad jag ska lyssna på. Allt är tråkigt och Johan ville inte lyssna på Astral Projection. Sen blev det The Knife och nu råkade det bli Bob Marley. Ja, min musiksmak är helt off. Sofia är hemma och springer omkring och välter saker och pratar med sig själv. Det är lite gulligt. hon fyller år den 27e. Då är jag och Johan i Växjö. Det är lite synd. Vi åkerr ju den 17e och kommer hem... någon gång. Men jag ska i alla fall göra ett porträtt till henne. Jag vet dock inte vilken bild jag ska rita av. Ja, jag skrev mer, fast efter pausen blev jag utloggad och orkar inte skriva om det så. Det får bli som det blir. Det kanske kommer i skrift senare.
Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0