Uppdateringar

Ja jag är som valigt inte så bra på sånt. Men en vilktig händelse är väl att jag, som inte ätit banan på 18 år, har återupptäckt bananen igen. Jag har tyckt att banansmakande yoghurtar och liknande varit oätbara och lukten av banan var bara äcklig helt enkelt. Men igår ville jag gärna äta en banan efter träningen. Så jag tog de två godaste saknerna som finns och blandade med bananen. Detta resulterade i glass med banan och kanel. Det var sjukt gott! Jag har aldrig smakat något så gott! Det var helt underbart! Sen kom Johan på besök och jag berättade om min uptäckt för honom. Han blev nyfiken och provade. Han tyckte också att det var himelskt gott!
Oh well. Dagens planer då: Simma, sen åka in till stan och träffa Johan medans jag väntar på att min mor ska komma in för kvällens lapptäckeskurs. Sen blir det hem och sova... själv tyvärr... Men sånt är livet. Och nu först blir det lite städande.
Pusshej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0