Anger Management

Ja. igår skulle jag och Johan titta på film. Han hade två filmer, en som jag valt och en som han valt. Den jag hade valt (As good as it gets) såg vi dagen innan och den som han valt (Anger management) skulle vi se igår. De är båda fyllda med kändisar och har Jack Nicholson som en huvudroll.
Anger management är en dålig film. Alla ni som tycker om den får ursäkta, men jag blev uttråkad. Inte minst för att Adam Sandler var med och jag jag alldeles för mycket emot honom för att kunna njuta av en film som han är med i. Man sitter och suckar genom hela filmen. Jag blev irriterad på att de var så korkade och bara inte fattade saker som var uppenbara. Och hela filmen blev sådär jobbig och man vill bara sjunka ner i marken. Jag försöktea hopp ignorera den lite eftersom jag bara fick ont i magen av den och satt och pussades med Johan fast eftersom han var så inne i filmen var ju inte det roligt heller. Jag hade höga hopp om slutet eftersom hela filmen hade varit värdelös och skulle kunna sammanfattas på fem minuter. Slutet var bättre. Det räddade hela filmen kategorin "värdelös" så den hamnade i "dålig"-kategorin istället. Men ja. Den får dåligt betyg. Jag klarar inte av amerikanska "pinsamma" komedier.
Adios!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0