Dansglädje

Jag la precis nyss upp bilderna från valborg. Hittade en jättevacker bild på Olivia när hon dansar. Man blir så lycklig av att titta på den. Man ser hur glad hon är och hur fylld av liv allt är. Funderar på att skriva ut den och hänga upp den på min vägg. Jag blir bara så glad av att titta på den. Och till råga på allt så är himlen blå idag och Johan slutar tidigt och vi har diskuterat katt. Jag funderar nämligen på att köpa Socker (Mark's lilla kattunge) om jag flytta till Örebro. Det jag har snackat med Johan om däremot är sommaren. Hon kan bo hos Johan tills jag flyttar. Det verkar helt underbart eftersom jag nog inte kommer stanna på en och samma plats så länge i sommar. Sen om jag flyttar kommer jag ha henne med mig. Ja allt verkar gå bra nu.
Igår (?) kanske förrigår
Ja, igår var jag och träffade Jessica i kungsträdgården. Vi tittade på körsbärsträdens blomning och åt munkar och ananas och drack festis. Det var jättemysigt och vi fotade massa. Sen träffade vi Johan vid plattan, han fick sina nycklar av mig och sen drog han. Jag och Jessie stannade på stan och gick till PUB där hon visade mig en jättemysig butik. Nästan längst upp så finns en butik (som jag inte ens minns vad den heter) med korsetter, söta huvudbonader, bh:ar i min storlek och massa andra roliga saker. Sen gick vi vidare till Mums där de tyvärr inte hade min storlek men många fina skor och trosor i alla fall. Och så gick vi såklart till C.U.M där vi stannade till stängning (och lite efter) och provade högar av kläder. Mindre lyckat dock. Sen satt vi oss på McDonald's (euw..) och åt (euw euw!). Vi diskuterade vad vi skulle göra härnäst och jag var trött och seg efter dagen, hade Johan-längtan och ont i axlarna, så jag ville hem. Jessie ville gärna förbi och chilla på tunnan men vi bestämde att vi nog skulle göra det på onsdagen istället. Så idag blir det. Jag åkte hem till min Johan och Jessie åkte hem till sin mor. Det var väl det.
Adjö!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0