Flytt. Igen

Är hemma hos Johan igen. Det var inte trevligt att vara hemma. Johan sa att det inte spelade någon roll om vi skulle vara här eller hos mig. Så jag valde här, så vi slipper min mor. Johan var och åt med sin mor och syster. Jag åkte hem till honom så länge. Det var tomt här så jag städade, åt mackor, diskade och la mina kläder på plats. Sen tog jag en dusch och satt mig och målade naglarna. Då kom han och hans syster hem. Det var allmänt mysigt. Jag gillar att vara här. Det är mycket... friare... eller något, än att vara hemma. Hemma kan man inte gå utanför dörren utan att man blir tillsagd att göra något. Men nu är jag här och det är trevligt. Johan skämmer bort mig med mat. Nu ska vi titta på Rocky Horror Picture Show och sen sova. Men i väntan på nerladdningen blir det Love Hina.
Adjö!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0