I said are you gonna be my girl

Well a-1, 2, 3
Take my hand and come with me
Because you look so fine
That I really wanna make you mine
/Jet
Ella var här och hälsade på mig en snabbis nyss. Det var trevligt. Vi snackade lite men tyvärr var hon bara här i typ en timme. Jag har saknat henne. Nu sitter jag och kollar igenom receptböcker. Jag vil baka. Jag vill baka något fint. Något som jag kan dekorera eller så. Jag känner mig lite kreativ. Kanske ska måla också. Jag har ju massa stora papper. Men hur som helst så ska jag sätta igång snart. Och idag eller imorn (imorn tror jag) åker mor och far till Växjö där de stannar till söndag. Då blir jag, Knyft och Johan ensamma här. Det ska bli kul. Vi tre ska festa hihi. Ne okej inte riktigt. Knyft ska på massa basket-grej och jag ska se till så hon går på dem och inte "skolkar". Men jag ska i alla fall baka kakor och göra sånt och lyssna på Jet. Jag är lite glad. Lite sådär gosigt glad. Som man är när men inte riktigt vet vilket humör man är på för att man inte orkar bry sig. Fast man är inte på något dåligt humör och amn gillar det. Man är lite smygglad. Det är jag nu. Jag klunkar vatten ur en stor fin cider-flaska och solen lyser mig i ansiktet. Men ja. Nog tjat. Nu ska här bakas! Eller.... läsa lite fler recept...
Pusshej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0