Huvudverksmorgon

Nej altså inte okej! Jag har ont i mina axlar och jätteont i huvudet. Igår blev jag medlem på deviantart.com. Trevlig sida med mycket fina bilder. Lätt att hitta inspiration där. Rita tre bilder igår. En med Jessica Rabbit på en champangeglas, en med en liten kaninfurry till Johan och en som inte blev klar. Den sista blev dålig och jag orkade inte avsluta den. Känner mig väldigt kreativ idag också. Dock gör min överkropp så ont att jag knappt kan tänka. Ska åka in till centralen idag och beställa biljetterna med Johan. Stockholm (cityterminalen) - Växjö (järnvägsstation). 218kr/person. 17 Juni klockan nio bär det av. Jag och Johan ska till Växjö och chilla. Komma bort från Stockholm lite. Så stannar vi där ett tag och sen kommer min familj ner och så firar vi midsommar där och sen åker vi alla upp igen med bil. Det kommer nog bli trevligt.
Igår natt fick jag sova utan honom. Första natten på länge som vi är utan varandra. Fan vad dåligt jag sov. Jag kände mig jättedåligt för jag saknade honom massa. Jag vill inte sakna. Visst, det är trevligt att tycka om och känna att man tycker om när man saknar, men jag vill liksom inte tycka om så mycket att jag saknar. Ja jag vet inte. Jag ska väl vara glad antar jag. Men jag tycker inte om när jag inte har honom hos mig. Då saknar jag. Blä på att sakna!
Jag orkar inte simma idag. Jag har för ont för det. Vad sämst jag känenr mig. Johan packar sina saker nu och vi ska ses i stan, köpa biljett och sen hem till mig. Känner mig jättelat att jag inte simmar idag men så får det bli. Men jag kanske simmar senare. Man kan ju hoppas. Jag spelar småspel och lyssnar på vad min syster gör. Hon äter mackor med nutella och en stor kopp oboy till frukost. Men visst. Jag klunkar vatten och har ont i huvudet. Men nu ska jag visst åka och möta Johan i stan. Hoppas jag inte spyr på vägen.
Pusshej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0