Just Jack

Just Jack är en riktigt bra artist. Jag lyssnar på The day i died och blir glad inombords. Hade lite ångest innan men nu är det helt borta. låter Spotify gå på på Just Jack och tittar på lite bilder som folk har ritat. Spionerar lite på lite olika stilar. Ska nog sätta mig och rita snart. Är på trevligt humör. Men jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Var hemma klockan halv ett och då hade jag redan varit och simmat och sökt jobb i minst hälften av butikerna i Vällingby Centrum. Har liksom redan gjort allt jag planerat att göra idag. Känner mig lite duktig. Och igår städade jag och Johan. Det tog hela dagen... och vi stökade ner emellanåt.... men vi blev klara till slut! Så nu blir det rita med Just jack!
Tjobba!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0