Ont i axlarna

Aj. Jag har haft ont i flera dagar. Innan dess hade jag ont i huvudet och nu har det spridit sig till nacken, axlarna och delar av ryggen. Sen till råga på allt har jag träningsverk (veka mig) i armarna efter att ha burit min flyttväska. Ja, nu mera har jag en flyttvästaka. Min mor kallar den hemlösväskan för jag ser ut att vara hemlös när jag går omkring med en stor coop-väska med kläder i. Men nu borde jag simma. Vet inte hur bra det är för mina smärtande axlar men.. jag borde. Saknar Johan, han är i skolan. Han var så gullig imorse klockan nio och pussade mig hejdå och låg och myste med mig ett tag innan han gick. Det var trevligt. Även om jag halvsov så var det helt underbart. Jag älskar min pojkvän. Men ja, simma nu, rita sen. Låter som en bra idé. När jag kommer hem till mor igen ska jag scanna in alla bilder jag är stolt över och spamma upp dem på deviantart. Och ja, det påminner mig, jag måste spamma upp lite bilder på bilddagboken också (ja, jag är tönt, låt mig). Jag gillar att hålla ordning på bilder. Jag gilalr bilder.
Låt oss påminnas om att vi alla har i-landsproblem. Mitt i-landsproblem är att jag måste måla mina naglar ett andra lager innan jag går och simmar för annars lossnar färgen. Åh vad synd det är om mig. Jag har ambitioner och ska göra frans manikyr så det kommer nog ta ett tag. Jag är riktigt dålig på att göra raka linjer, speciellt med magellackspenslar. Men ja, vilka problem jag har. Sen är det ju problemet med att hitta bostad och jobb. Men det är inte lika akut just nu. Det kan jag ta när jag har simmat. Men ja. Nu ska det spelas hög musik och målas naglar!
Tjabba!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0