Ont i ryggen

Äh. Nu har jag gått omkring i åkermyntan och sökt jobb och blivit dissad. Det gick långsamt och alla var otrevliga. Eller så blev de bara otrevliga i mina ögon för att de dissade mig. Men men. sen kom jag hem och mor ville att jag skulle tvätta. Visst, vad kan jag göra? Det är inte som att jag kan säga emot henne. Jag vaknade vid 6.00 eller så imorse. somnade om och vaknade hela tiden, säkert var femte minut eller så, tills jag äntligen gick upp och var skitseg.
Ont i magen ont i magen ont i magen aj aj aj! Men Johan är snart här i alla fall. Och solen skiner in genom fönstret. Nu ska jag tvätta och städa. Åh, jag orkar inte...
Ciao.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0