TN igår

TechNoir igår var roligt även om jag kom lite sent (vid 12-ish) och det stängde 3. sen åkte vi (Jag, Olivia, Zara och Nelly) hem till Olivia och tittade på Tjenare Kungen. Mysig film. Sån där som man blir gosig av när den är slut. Sen var vi alla aströtta och jag åkte hem till Johan. Jag var hos honom klockan 6.30 på morgonen. Där hittade jag världes gulligaste lapp. Det stod "Välkommen hem, älskling". Jag var jättetyst och smög omkring och fixade jättetyst. Sen kröp jag ner brevid honom utan att han vaknade! Sen kom jag på att jag egentligen ville att han skulle vakna. Så ja tog hans hand och så vände han sig om och pussade mig... I sömnen... Gulligt men liksom... Vakna! Jag pussade tillbaka lite och han öppnade ögonen lite till och från men vaknade inte riktigt. Sen efter ett tag så kom han till medvetande och välkomnade mig hem och pussade mig i vaket tillstånd. Sen sov vi igen.
Just nu sitter jag och dreglad över Cocoo.se och känner mig fattig. Sabina tipsade mig om ME design på facebook. Jag spanade in det lite men jag tycker att det inte riktigt är precis vad jag vill ha. men jag fick inspiration att gå hem och leka med lite lera. Men då måste jag först springa förbi panduro och köpa snyckesdelar (ringar, örhängen osv.) som jag kan sätta mina skapelser på. Jag tror jag har en ring men det räcker inte långt. Jag vill liksom ha tio! Men men. Nu ska jag packa ihop mina saker och åka till Kista och hämta upp min älskling efter hans jobb på apoteket och sen åker vi till mig. Ska bli trevligt. Kom fram till igår (på middagen hemma hos mig) att jag inte varit där på ett bra tag. Men jag kanske skriver mer där. Nu borde jag packa.
Tjobaa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Trianglar

För kärlek

RSS 2.0